Меню
Підписка на новини

Введіть ваш E-mail:

Опитування
Як вам навчання в ліцеї?
Всього відповідей: 1313
Архів записів

Машиніст електровоза. Машиніст підземних установок

Машиніст електровоза - робочий, керуючий шахтним електровозом. 
В глибокій давнині, коли людство почало розробляти родовища корисних копалин (спочатку це були руди різних металів: міді, заліза та інших), виникла професія рудокопа. Пізніше, з початком видобування кам’яного вугілля, людей, які спеціалізувалися на цьому, стали називати вуглекопами. З розвитком технології видобування кам’яного вугілля відбувався розподіл праці між вуглекопами. 
Робота ця виконувалася з використанням ручної та кінної тяги, а робітників, які зайняті виконанням цих операцій, почали називати відкатниками та коногонами. 
Ці професії проіснували на підземному транспорті у вугледобувній промисловості до 30-х років 20 століття, коли з появою підземних електровозів їх почала витискати нова професія - машиністи електровоза підземного. 
Перші вітчизняні шахтні електровози, що працювали від контактної мережі, були виготовлені в 1928 році Краматорським машинобудівним заводом. У 1932 році Подільський машинобудівний завод розпочав випуск шахтних акумуляторних електровозів зі сціпним вагою 60 кН. Масове виробництво потужних підземних електровозів, що працюють на акумуляторних батареях, почалося з кінця 40-х років.  В подальшому розвиток рудничного машинобудування йшло шляхом удосконалення конструкції електровозів, розширення їх номенклатури та нарощування.
Машиніст підземних установок - робітник обслуговуючий стрічкові конвейєра, насосне та вуглесосне обладнання, товкачі, компресори та інше шахтне обладнання. 

Пошук на сайті
Голосування

Життя сайту
Статистика